مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 اسفند 1398 ساعت 08:462020-03-07اجتماعي

فارس من|ست کامل ورزشی در پارک سلامت شازند نصب شده است


ست کامل ورزشی در مجموعه پارک سلامت شازند نصب شده است.

- حشمت اله شعبانی در گفت وگو با خبرنگار فارس در اراک با اشاره به ثبت سوژه  لزوم تجهیز و محوطه سازی پارک سلامت شازند در سامانه فارس من اظهار کرد: تجهیز و محوطه سازی پارک سلامت با نصب مجموعه کامل ورزشی  در راستای حفظ سلامتی و رفاه حال شهروندان صورت گرفته است.

وی تصریح کرد: با توجه به اهمیت پارک ها در سلامت شهروندان و لزوم توجه به نشاط و شادی در بین مردم ایجاد مکان های تفریحی همچون پارک ها و تجهیز آنها به وسایل مورد نیاز یکی از وظایف شهرداری ها به شمار می رود.

شهردار شازند خاطرنشان کرد: از آنجا که نصب تجهیزات ورزشی و بازی در مجموعه پارک سلامت یکی از مطالبات شهروندان شازندی در دوره های گذشته بوده این مهم با جدیت در دستور کار قرار گرفت و در آستانه نوروز وارد فاز عملیاتی شد.

شعبانی خاطرنشان کرد: به همت شهرداری و مساعدت شورای اسلامی شهر شازند تجهیز تمام پارک ها به ست ورزشی و وسایل بدنسازی به منظور تسهیل در ورزش، تفریح، آسایش و رفاه شهروندان در دستور کار قرار گرفته که  تعین زمین به مساحت  165 مترمربع برای نصب مجموعه ورزشی، پی کنی و نصب جداول اطراف زمین به میزان 55 متر، اجرای شفته ریزی و بتن ریزی به مساحت 165 متر، نصب کامل ست ورزشی از جمله اقدامات انجام شده در پارک سلامت است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فارس من|ست کامل ورزشی در پارک سلامت شازند نصب شده است

فارس من|ست کامل ورزشی در پارک سلامت شازند نصب شده است